Yeni Kayıt İşlemleri

2021 – 2022 Eğitim-Öğretim Yılında Meslek Yüksekokulumuza YKS İkinci Ek Yerleştirme Sonucunda Yerleşen Öğrencilerin 
Kesin Kayıt İşlemleri 

 

YERLEŞTİRME KAYIT TARİHLERİ        

E-Kayıt Tarihleri: 26 – 31 Ekim 2021 

Kayıt Tarihleri: 26 Ekim –01 Kasım 2021 

 

KAYIT İÇİN GEREKLİ OLAN BELGELER: 
(EKSİK BELGE İLE KAYIT YAPILMAMAKTADIR) 

 

  • 2021 YKS İkinci Ek Yerleştirme Sonuç Belgesi: İnternet üzerinden çıktısı alınacaktır. 
  • Diploma: Kayıt esnasında lise diplomasının aslı veya geçici mezuniyet belgesinin aslı getirilmelidir. Lise diploması yerine “Geçici Mezuniyet Belgesi” dışında hiçbir belge kabul edilmemektedir. Diploma kayıp ise mezun olunan okuldan yeni tarihli “Kayıp Belgesi” veya e-Devletten Lise Mezuniyet Belgesi getirilmesi eski mezunların Mezuniyet Belgeleri e-Devlet üzerinde bulunmadığından bu öğrencilerin okullarından imzalı mühürlü mezuniyetlerini gösterir belge getirmeleri gerekmektedir. 2021 YKS İkinci Ek Yerleştirme ile kayıt hakkı kazanan ancak, ortaöğretim kurumlarından mezun olamayarak bütünleme veya tek ders sınavına girecek adayların da belirlenen tarihlerde öğrenim gördükleri liselerden durumlarına ilişkin belge getirmeleri gerekmektedir. 
  • Nüfus Cüzdanın Aslı ve Fotokopisi: Fotokopisine “Aslı gibidir” onayı yapılarak Nüfus Cüzdanının Aslı geri iade edilecektir. 
  • Fotoğraf: Son altı ay içinde çekilmiş 4,5cm X 6 cm ebadında 6 Adet Fotoğraf. Fotoğrafların arka yüzüne öğrencinin adı ve soyadını açık olarak tükenmez kalemle yazılacaktır. Polaroid ve fotokopi resim kabul edilmeyecektir. 
  • İkametgâh Belgesi: E- Devlet, Muhtarlık, Nüfus Müdürlüğü’nden alınacak adres bilgilerini gösterir belge veya öğrenci işlerinden alınarak doldurulacak “Adres Beyan Dilekçesi ”. 
  • Askerlik Durumu: E- Devletten alınan askerlik belgesi veya Askerlik çağındaki öğrencilerden kayıt esnasında Askerlik durumuna ilişkin beyan formu alınır. 
  • Öğrenci Bilgi Formu: Kayıt esnasında doldurularak kayıt için istenen belgelere eklenecektir. 
  • Öğrenim Ücreti Dekont Sureti: Kayıt esnasında Mali İşler Biriminden alınacaktır. 
  • Sabıka Kaydı ( Adli Sicil Kaydı)(Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Programı için) 
  • Sağlık Raporu (Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Programı için)Sağlık Raporu alınacak Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü tarafından yetkili sağlık kuruluşları için tıklayınız. 
  • E-devlet barkotlu kayıt belgesi ( Elektronik Kayıt Yapan Öğrenciler için) 

 

E-DEVLET ÜZERİNDEN ELEKTRONİK KAYIT İŞLEMLERİ 

  • YKS ile Yüksekokulumuza yerleştirilen öğrencilerden yerleşkeye gelmeden elektronik kayıt yaptırmak isteyen öğrencilerimiz 26 -31 Ekim tarihleri arasında ilk olarak https://onlinekayit.adiguzel.edu.tr  sayfası üzerinden ödeme işlemini tamamlamalı, ardından Mali İşler Birimine ödendi bilgisini iletmeli ve sonrasında e-devlet şifreleri ile https://www.turkiye.gov.tr adresinden (E-devlet üzerinden) giriş yaparak Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı bölümünden kayıt işlemini tamamlamalıdırlar. Detaylı bilgi için tıklayınız.  

 

KAYITLA İLGİLİ ÖNEMLİ NOTLAR: 

  • Adayların, kayıt için bizzat başvurmaları gerekir. Posta ile kayıt yapılmaz. Haklı ve geçerli mazereti olanlar bunu belgeledikleri takdirde vekâlet yoluyla kayıt olabilirler. 
  • Kayıt için ASLI istenilen belgelerin Sureti veya fotokopisi kabul edilmeyecektir. 
  • Eksik belge ile kayıt yapılmayacaktır. 
  • Belirtilen yasal kayıt süresi içerisinde başvuruda bulunmayanlar, bu haklarından vazgeçmiş sayılırlar. 

 

ÖĞRENİM ÜCRETİNİ ÖDEME YÖNTEMLERİ 

  • Öğrenim ücreti Ataşehir Adıgüzel Meslek Yüksekokulu tarafından ilan edilen bankanın/ kurumun prosedürlerine uygun kredili sözleşme düzenlenmesi ve kredili mevduat hesabı açılması veya kredi kartı ile ödenmesi  koşuluyla kesin kayıt esnasında % 25 peşin, kalan bakiye 8 eşit taksitte her ayın en geç 5. İş gününde tahsil edilir. Kesin kayıt sırasında öğretim ücretinin tamamının peşin olarak ödenmesi halinde tam ücretli, %50 indirimli yerleşen öğrencilere %5 peşin ödeme indirimi uygulanır. 
  • Öğrencilerimiz Denizbank’tan yapacakları Kredili Mevduat Hesabı işlemlerini Türkiye’deki tüm şubelerden yapabilmektedir. 

 

  • T.C. Ataşehir Adıgüzel Meslek Yüksekokulu 2021-2022 Öğretim Ücretleri ve Taksit Tabloları için tıklayınız>> 
  • YÖK’nun aldığı karar gereği Öğretim Ücretleri Nakit olarak tahsil edilememektedir. Bu nedenle kayıt sırasında kurumumuz bünyesinde hizmet verecek olan Banka Gişesinden Yüksekokulumuz hesaplarına ücretinizi ödeyerek dekontunuzla birlikte Mali İşler Birimi’ne başvurmanız gerekmektedir. 

 

ALTERNATİFBANK             TR97 0012 4000 0056 1679 7000 01 

QNB FİNANSBANK             TR43 0011 1000 0000 0064 0499 98 

İŞ BANKASI                         TR97 0006 4000 0011 2260 3189 38 

YAPI KREDİ BANKASI         TR54 0006 7010 0000 0092 2385 60 

DENİZBANK                         TR35 0013 4000 0601 1758 4000 08 

 

BANKA BİLGİLERİ 

Bankadan Havale / EFT işlemlerinde açıklama kısmına Öğrencinin Adı Soyadı ve TC Kimlik Numarası yazılmalıdır. 

 

KAYIT YERİ 

T.C. ATAŞEHİR ADIGÜZEL MESLEK  YÜKSEKOKULU 

Yenişehir Mah. Barajyolu Cad. Çağlayan Sok No:18    Ataşehir / İSTANBUL Tel: 0216 455 77 70 (Pbx) 

 

ATAŞEHİR ADIGÜZEL MESLEK YÜKSEKOKULU’NA NASIL GİDERİM? 

Otobüs ile, 

Kadıköy’den 14 ŞB veya 13 numaralı otobüsler ile Pınar Sitesi durağında inip okulumuza ulaşabilirsiniz. 

Bostancı’dan 10 veya 19D, 

Üsküdar’dan 16M, 

Kozyatagından 19E-1  

Çekmeköy’den 14 ŞB numaralı otobüse binip Pınar Sitesi durağında inip okulumuza ulaşabilirsiniz. 

Metrobüs ile, 

Uzunçayır durağından Ferhatpaşa minibüsleri ile Pınar Sitesi durağında inerek okulumuza ulaşabilirsiniz.