2024-2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI KAYIT YENİLEME ÜCRETLERİ
2024-2025 Eğitim-Öğretim yılı kayıt yenileme işlemini Mali İşler Birimine gelerek ya da https://onlinekayit.adiguzel.edu.tr/ linkinden online olarak gerçekleştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için 02164557770’i arayabilirsiniz.
Programlara ait ücret bilgilerine aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.
2024-2025 ERKEN KAYIT ÜCRETLERİ
BİLGİSAYAR PROGRAMCILIĞI PROGRAMI
SİVİL HAVACILIK KABİN HİZMETLERİ PROGRAMI
OPTİSYENLİK PROGRAMI İKİNCİ ÖĞRETİM
DERS SEÇİM İŞLEMLERİ
2024 – 2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI DERS SEÇİMLERİ İLE İLGİLİ GENEL ESASLAR:
2024 – 2025 Eğitim-Öğretim yılı Güz Yarıyılı ‘‘Ders Seçim İşlemleri’’ 23.09.2024 -27.09.2024 tarihleri arasında http://obs.adiguzel.edu.tr/oibs/ogrenci/login.aspx (OBS) web adresindeki öğrenci otomasyon sisteminden yapılacaktır.
- Ders Seçimi işlemlerinin yapılabilmesi için öğrencilerin geçmiş eğitim-öğretim yıllarına ait öğrenim ücretlerinin ödenmiş ve 2024-2025 eğitim-öğretim yılı için kayıtlarının yenilenmiş olması gerekmektedir.
- Öğrenci kaydolmadığı derslere devam edemez ve bu derslerin sınavlarına giremez.
- Bir önceki yıldan başarısız olunan (FF-FD) dersler için devam zorunluluğu aranmaz fakat devamsızlık nedeniyle başarısız olunan (FZ) derslerin devam zorunluluğu bulunmaktadır.
- Ders seçimlerinin yapılabilmesi için sistem 23.09.2024 tarihinde Saat: 13:00’da açılacaktır.
DERS SEÇİMİ SIRASINDA DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR:
- 2.sınıf öğrencileri Güz Yarıyılı ders seçimlerini OBS sistemi üzerinden 23.09.2024 -27.09.2024 tarihleri arasında yapabileceklerdir.
- Muafiyet ve intibak işlemleri Öğrenci İşleri Birimi tarafından sisteme işlenecek olup, işlemler sonuçlandırılıncaya kadar öğrenci sistemde görünen tüm derslerine devam edecektir.
- 2. Sınıf öğrencileri 1.sınıfın Güz Yarıyılında FF- FD-FZ alarak başarısız olunan derslerin öncelikli olarak seçilmesi zorunludur. Bu yüzden ders seçimine sistem üzerinde 1. Sınıf dersleri sekmesinden başarısız olunan dersler seçilerek başlanmalıdır.
- 2. Sınıf öğrencileri 1.sınıfın Güz Yarıyılında DD – DC alarak sorumlu olarak geçilen derslerin tekrar alıp almaması gerekliliği, not ortalamasının durumuna göre Akademik Danışmanı ile birlikte değerlendirilmelidir.
- Ders seçimleri ile ilgili sorular için Akademik Danışmana mail ya da OBS sistem mesajları ile ulaşılabilir.
- Ders seçimlerinin tamamlanabilmesi için Akademik Danışman onayı zorunludur. Ders seçimleri bitmeden danışman onaylarının kontrol edilmesi gerekmektedir.
- Onay sonrası ders seçim evraklarının Akademik Danışman ve öğrenci imzalı olarak 3 nüsha halinde çıkış alınması gerekmektedir.
- İmzalı evrakların bir nüshası öğrencide kalacaktır. Diğer iki nüshanın biri Öğrenci İşleri Birimine diğeri ise Akademik Danışmana teslim edilecektir.