Kayıt Yenileme ve Ders Seçim İşlemleri

2024-2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI KAYIT YENİLEME ÜCRETLERİ

2024-2025 Eğitim-Öğretim yılı kayıt yenileme işlemini Mali İşler Birimine gelerek ya da https://onlinekayit.adiguzel.edu.tr/ linkinden online olarak gerçekleştirebilirsiniz. Detaylı bilgi için 02164557770’i arayabilirsiniz.

Programlara ait ücret bilgilerine aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz.

2024-2025 ERKEN KAYIT ÜCRETLERİ

BİLGİSAYAR PROGRAMCILIĞI PROGRAMI

SİVİL HAVACILIK KABİN HİZMETLERİ PROGRAMI

MEKATRONİK PROGRAMI

ADALET PROGRAMI

OPTİSYENLİK PROGRAMI

OPTİSYENLİK PROGRAMI İKİNCİ ÖĞRETİM

 

DERS SEÇİM İŞLEMLERİ

2024 – 2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI  DERS SEÇİMLERİ İLE İLGİLİ GENEL ESASLAR: 

2024 – 2025 Eğitim-Öğretim yılı Güz Yarıyılı ‘‘Ders Seçim İşlemleri’’ 23.09.2024 -27.09.2024 tarihleri arasında http://obs.adiguzel.edu.tr/oibs/ogrenci/login.aspx (OBS) web adresindeki öğrenci otomasyon sisteminden yapılacaktır. 

  • Ders Seçimi işlemlerinin yapılabilmesi için öğrencilerin geçmiş eğitim-öğretim yıllarına ait öğrenim ücretlerinin ödenmiş ve 2024-2025 eğitim-öğretim yılı için kayıtlarının yenilenmiş olması gerekmektedir.  
  • Öğrenci kaydolmadığı derslere devam edemez ve bu derslerin sınavlarına giremez. 
  • Bir önceki yıldan başarısız olunan (FF-FD) dersler için devam zorunluluğu aranmaz fakat devamsızlık nedeniyle başarısız olunan (FZ) derslerin devam zorunluluğu bulunmaktadır. 
  • Ders seçimlerinin yapılabilmesi için sistem 23.09.2024 tarihinde Saat: 13:00’da açılacaktır. 

 DERS SEÇİMİ SIRASINDA DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR: 

  • 2.sınıf öğrencileri Güz Yarıyılı ders seçimlerini OBS sistemi üzerinden 23.09.2024 -27.09.2024 tarihleri arasında yapabileceklerdir. 
  • Muafiyet ve intibak işlemleri Öğrenci İşleri Birimi tarafından sisteme işlenecek olup, işlemler sonuçlandırılıncaya kadar öğrenci sistemde görünen tüm derslerine devam edecektir.  
  • 2. Sınıf öğrencileri 1.sınıfın Güz Yarıyılında FF- FD-FZ  alarak başarısız olunan derslerin öncelikli olarak seçilmesi zorunludur. Bu yüzden ders seçimine sistem üzerinde 1. Sınıf dersleri sekmesinden başarısız olunan dersler seçilerek başlanmalıdır. 
  • 2. Sınıf öğrencileri 1.sınıfın Güz Yarıyılında  DD – DC alarak sorumlu olarak geçilen derslerin tekrar alıp almaması gerekliliği, not ortalamasının durumuna göre Akademik Danışmanı ile birlikte değerlendirilmelidir.  
  • Ders seçimleri ile ilgili sorular için Akademik Danışmana mail ya da OBS sistem mesajları ile ulaşılabilir.  
  • Ders seçimlerinin tamamlanabilmesi için Akademik Danışman onayı zorunludur. Ders seçimleri bitmeden danışman onaylarının kontrol edilmesi gerekmektedir. 
  • Onay sonrası ders seçim evraklarının Akademik Danışman ve öğrenci imzalı olarak 3 nüsha halinde çıkış alınması gerekmektedir.  
  • İmzalı evrakların bir nüshası öğrencide kalacaktır.  Diğer iki nüshanın biri Öğrenci İşleri Birimine diğeri ise Akademik Danışmana teslim edilecektir.