Kayıt Tarihleri: 23 – 27 Eylül 2019
2019-2020 Eğitim-Öğretim yılı ek kontenjan döneminde Meslek Yüksekokulumuz ön lisans programlarını tercih ederek yerleşen (%100 ÖSYM burslu yerleşen öğrenciler hariç) her öğrenciye tercih sırasına göre aşağıda ki oranlarda tercih bursu verilecektir.
- Adalet İ.Ö., Çocuk Gelişimi İ.Ö., Bankacılık ve Sigortacılık, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, İşletme Yönetimi, Mimari Restorasyon, Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik, Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik İ.Ö. programlarında ilk 2 tercihe %80, 3. Tercih sonrasında yerleştiği ÖSYM bursuna +%5 tercih bursu.
- Grafik Tasarımı Programında ilk 2 tercihe %70, 3. Tercih sonrasında yerleştiği ÖSYM bursuna +%5 tercih bursu
- Adalet, Bilgisayar Programcılığı, Çocuk Gelişimi, Mekatronik, Optisyenlik, Optisyenlik İ.Ö., Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri programlarında ilk 2 tercihe %60, 3. Tercih sonrasında yerleştiği ÖSYM bursuna +%5 tercih bursu
İSTEĞE BAĞLI HAZIRLIK SINIFI İÇİN SAĞLANAN BURSLAR
2019-2020 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI (TAM ÜCRETLİ) ÖĞRENİM ÜCRETLERİ
Birinci Öğretim Programları |
19.000-TL (KDV Dahil) |
İkinci Öğretim Programları |
18.000-TL (KDV Dahil) |
İsteğe Bağlı İngilizce Hazırlık Sınıfı* |
19.000-TL (KDV Dahil) |
*Yerleştikleri programların burs oranlarına bakılmaksızın %50 mütevelli heyet bursu verilir.
T.C. Ataşehir Adıgüzel Meslek Yüksekokulu 2019-2020 Ek Yerleştirme Öğretim ücretleri ve Taksit Tabloları için tıklayınız>>
2019 – 2020 Ek Yerleştirme Puan ve Kontenjan Tablosu
2019-2020 EĞİTİM VE ÖĞRETİM ATAŞEHİR ADIGÜZEL MESLEK YÜKSEKOKULU EK YERLEŞTİRME KAYITLARI İÇİN GEREKLİ OLAN BELGELER
(EKSİK BELGE İLE KAYIT YAPILMAMAKTADIR)
- 2019 YKS Ek Yerleştirme Sonuç Belgesi: İnternet üzerinden çıktısı alınacaktır.
- Diploma: Kayıt esnasında lise diplomasının aslı veya geçici mezuniyet belgesinin aslı getirilmelidir. Lise diploması yerine “Geçici Mezuniyet Belgesi” dışında hiçbir belge kabul edilmemektedir. Diploma kayıp ise mezun olunan okuldan yeni tarihli “Kayıp Belgesi” getirilmelidir.
- Nüfus Cüzdanın Aslı ve Fotokopisi: Fotokopisine “Aslı gibidir” onayı yapılarak Nüfus Cüzdanının Aslı geri iade edilecektir.
- Fotoğraf: Son altı ay içinde çekilmiş 4,5cm X 6 cm ebadında 6 Adet Fotoğraf. Fotoğrafların arka yüzüne öğrencinin adı ve soyadını açık olarak tükenmez kalemle yazılacaktır. Polaroid ve fotokopi resim kabul edilmeyecektir.
- İkametgâh Belgesi: Muhtarlık, Nüfus Müdürlüğü’nden, E-Devletten alınacak adres bilgilerini gösterir belge veya öğrenci işlerinden alınarak doldurulacak “Adres Beyan Dilekçesi ”.
- Askerlik Durumu: Askerlik çağındaki öğrencilerden kayıt esnasında Askerlik durumuna ilişkin beyan formu alınır.
- Öğrenci Bilgi Formu: Kayıt esnasında Öğrenci İşlerine doldurularak kayıt için istenen belgelere eklenecektir.
- Öğrenim Ücreti Dekont Sureti: Kayıt esnasında Mali İşler Biriminden alınacaktır.
- Sabıka Kaydı ( Adli Sicil Kaydı)(Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Programı için)
- Sağlık Raporu ( Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Programı için ) Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri Programı için Sağlık Raporu alınacak Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü tarafından yetkili sağlık kuruluşları için tıklayınız
KAYITLA İLGİLİ ÖNEMLİ NOTLAR:
- Adayların, kayıt için bizzat başvurmaları gerekir. Posta ile kayıt yapılmaz. Haklı ve geçerli mazereti olanlar bunu belgeledikleri takdirde vekâlet yoluyla kayıt olabilirler.
- Kayıt için ASLI istenilen belgelerin Sureti veya fotokopisi kabul edilmeyecektir.
- Eksik belge ile kayıt yapılmayacaktır.
- Belirtilen yasal kayıt süresi içerisinde başvuruda bulunmayanlar, bu haklarından vazgeçmiş sayılırlar.
ÖĞRENİM ÜCRETİNİ ÖDEME YÖNTEMLERİ
Öğrenim ücreti Ataşehir Adıgüzel Meslek Yüksekokulu tarafından ilan edilen bankanın/ kurumun prosedürlerine uygun kredili sözleşme düzenlenmesi ve kredili mevduat hesabı açılması veya kredi kartı ile ödenmesi koşuluyla kesin kayıt esnasında % 25 peşin bakiye 8 eşit taksitte her ayın en geç 5. iş gününde tahsil edilir. Kesin kayıt sırasında öğretim ücretinin tamamının peşin olarak ödenmesi halinde Tam Ücretli, %25 burslu ve %50 burslu yerleşen öğrencilere %5 peşin ödeme indirimi uygulanır.
Kredili Mevduat Hesabı Açtırmada istenen Gerekli Belgeler
Maaşlı Velilerimizin;
- Yetkili tarafından kaşeli, imzalanmış maaş bordrosu, SGK Hizmet Dökümü,
Emekli Velilerimizin;
- Maaş bordrosu ya da maaşını aldığı bankadan hesap ekstresi
Ticari Firma Sahibi Velilerimizin;
- Ticaret Sicil Gazetesi · Faaliyet Belgesi · İmza Sirküleri (Banka tarafından aslı talep edilmektedir) Vergi Levhası (İmza atmaya yetkili kişinin hesap açılışında burada olması talep edilmektedir) 2017-2018 yılları kurumlar beyannamesi ile mizan ve 2019 yılı son çeyrek döneme ait geçici beyannamesi
- YÖK’nun aldığı karar gereği Öğretim Ücretleri Nakit olarak tahsil edilememektedir. Bu nedenle kayıt sırasında kurumumuz bünyesinde hizmet verecek olan Banka Gişesinden Yüksekokulumuz hesaplarına ücretinizi ödeyerek dekontunuzla birlikte Mali İşler Birimi’ne başvurmanız gerekmektedir.
BANKA BİLGİLERİ
FİNANSBANK |
TR43 0011 1000 0000 0064 0499 98 |
İŞ BANKASI |
TR97 0006 4000 0011 2260 3189 38 |
YAPI KREDİ BANKASI |
TR54 0006 7010 0000 0092 2385 60 |
ALTERNATİFBANK
|
TR97 0012 4000 0056 1679 7000 01
|
Bankadan Havale / EFT işlemlerinde açıklama kısmına Öğrencinin Adı Soyadı yazılmalıdır